Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2013

New Nivea BB Cream Review!!!

Γεια σας κορίτσιααααα,

Σε αυτό το post θα σας μιλήσω για την νέα BB κρέμα της Nivea.
Κάνοντας λοιπόν μια βόλτα στα hondos center παρατήρησα ότι και η Nivea με την σειρά της έβγαλε και αυτή BB cream..

First Look:







Λοιπόν η συγκεκριμένη κρέμα ισχυρίζεται ότι: 
  • βελτιώνει την εμφάνιση των πόρων 
  • καλύπτει τα σημάδια της κούρασης, τους μαύρους κύκλους τις κοκκινίλες και τις λεπτές γραμμές
  • φωτίζει την επιδερμίδα 
  • απορροφάται γρήγορα

Closer look:

                                                                          No Flash
With Flash


Χρησιμοποιώ την συγκεκριμένη κρέμα μια εβδομάδα και έχω να παρατηρήσω τα εξής:

 Θετικά 
  1. Όντως σου καλύπτει μικρο ατέλειες (κοκκινίλες από σπυράκια)
  2.  Παρόλο της παχύρρευστης υφής της που ενδείκνυνται για ξηρά δέρματα είναι καλή και για τα μεικτά δέρματα 
  3. Αφήνει αρχικά ένα ματ αποτέλεσμα που διαρκεί περίπου 5 ώρες (μετά θέλει πούδρα)
  4. Σου αφήνει μια μεταξένια υφή στο δέρμα
  5. Μυρίζει εκπληκτικά σαν την κλασσική Nivea (αλλά μετά όταν την βάλεις στο πρόσωπο σου δεν έχει κάποια μυρωδιά ή τουλάχιστον την συνηθίζεις)
Αρνητικά  
  1. Βγαίνει μόνο σε 2 χρώματα (ανοιχτό και μεσαίο)


Προσωπικά την θεωρώ μια καλή BB cream και θα την ξαναπάρω...
Η τιμή της είναι στα 8,49€ (αλλά την έχει μια προσφορά -1€ αυτές τις μέρες) και περιέχει 50mL προϊόντος

Εσείς την έχετε δοκιμάσει και αν όχι ποια είναι η αγαπημένη σας κρέμα BB??!!

                                                                                                                    
Love you all, Ναυσικά.



4 σχόλια:

  1. Δεν την εχω δοκιμασει αλλα ετσι οπως την βλεπω παιζει να μου πεσει πολυ σκουρη στο κατασπρο μου δερμα!φαινεται να εχει ωραια καλυψη και υφη ομως...

    http://irenesplanet.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. an thn sygkrines me ths garnier gia mat apotelesma?? thn exeis dokimasei?? poia 9a eleges oti einai pio kalh?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. την έχω δοκιμάσει και θεωρώ πιο καλή της Nivea γιατί σου δίνει περισσότερη κάλυψη!!

      Διαγραφή
  3. Με το φλας πάντως φαίνεται ωραίο το χρώμα της για άσπρα δέρματα (πιο άσπρο απ'τις υπόλοιπες BB) και η υφής της επίσης! Πολύ ματ. Θα δοκιμάσω λίγη στο χέρι μου κι εγώ όταν τη βρω, μου φαίνεται πολύ καλή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή